.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه معاون استاندار از عدم حضور برخی مدیران در ستاد تسهیلات سفر
گلایه معاون استاندار از عدم حضور برخی مدیران در ستاد تسهیلات سفر

شمال نيوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع اعضای این ستاد ، با بیان اینکه از برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان به دلیل عدم حضور در ستاد تسهیلات سفر گلایه دارم، گفت: گلایه هایی با برخی دوستان مطرح  و تشکرهایی نیز به صورت  ویژه در مراسم اختتامیه عنوان می کنم.

به گزارش شمال نيوز، هادی ابراهیمی، با انتقاد از اینکه برخی از مدیران تا کنون به ستاد تهسیلات سفر نیامده اند، اظهار داشت: این افراد حتی معاونان خود را نیز به این ستاد نفرستاده اند.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر مازندران ، با تاکید بر اینکه، عملکرد مدیران در ستاد تسهیلات سفر ارزیابی می شود، افزود: مباحث مربوط به ستاد تسهیلات مختص یک دستگاه نیست بلکه کارجمعی و گروهی را می طلبد.

 وی در ادامه با انتقاد از تعطیلی زودهنگام برخی از کمپ های راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران، خاطرنشان کرد: در برخی از  افرادی حضور دارند که توانایی برخورد مناسب  و اولیه را ندارند لذا افراد توانا با مهارت برقراری ارتباط مناسب در این کمپ ها انتخاب شوند.

ابراهیمی، به موج دوم سفرهای نوروزی در استان اشاره و تصریح کرد: امیدواریم  این مرحله را نیز با هماهنگی  و تعامل به سلامت طی کنیم.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر مازندران، خواستار نظارت  و بازرسی بیشتر در موج دوم سفرها شد و گفت: آمارهای ورود و اقامت گردشگران و مسافران در این ایام در مقایسه با مدت مشابه  سال گذشته، بی سابقه بوده است.

وی، با اشاره به تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی، استیجاری و پذیرایی ، اظهار داشت: برای نخستین بار هیچ تصادف جاده ای در محورهای ورودی استان گزارش نشد.

ابراهیمی، با بیان اینکه تصادفات رخ داده در جاده های فرعی صورت گرفت، افزود: حضور مسافران و گردشگران خارجی نیز در این استان نقطه قوت ما محسوب می شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.